miércoles, 16 de julio de 2008

Vull beure Smoothies!

Quan vaig anar a l'Expo, al pavelló de Bèlgica hi havia un bar on podies degustar (pagant) les especialitats del país. Em vaig fixar que hi havia els típics "smoothies", que no sabia que també havien arribat a Bèlgica i a tot arreu. És cert que al Caprabo algun cop me n'he comprat algun i són molt bons. A mi m'encanten! Però de fet jo crec que són originaris d'EUA, allà sempre en bebia jo! Es tracta, pel qui no ho sàpiga, de només fruita natural liquada i envasada, sempre està a la nevera i té una data de caducitat molt curta. A vegades, n'hi ha que hi posen iogurt o llet de soja, però sol també és molt bo. Com que és 100% natural (o això diuen, la veritat és que es nota, eh), acostumen a ser molt cars!
Espero que als EUA me'n faci un fart d'això, de pancakes, de brownies, marshmallows, etc.
Tornaré com una foca, encara més, per tant, millor smoothies que altres coses!
Proveu-los que no us en penedireu!

1 comentario:

Claire dijo...

Ai, quina gana! Només de pensar-ho... jo vull brownies i cookies, i pastissos, i menjar de tot! Nyam Nyam! i batuts, segur que també tenen batuts! jejeje