viernes, 11 de julio de 2008

RECORDS


És completament veritat! El que t'emportes són les experiències, ni els calers ni els habitatges ni les coses que tens, res d'això. Només el que has viscut és el que importa. Els viatges, les experiències, les vivències. Tot això i per tot això només, ja val la pena viure.
Aquest és el comentari que em fa molta gent quan dic que aprofito i marxo quasi tot el mes d'agost: clar que sí, aprofita, tot això que tens. Doncs sí, jo també ho penso, si no quan ho faré? Quan estigui embrancada amb dues canalles? Quan a la feina em donin unes vacances i no pugui coincidir amb ningú? Nooooo! Vivim el present, ho faig ara que puc.
I llavors miro les fotos i disfruto del que veig, recordo sentiments, experiències, paraules, gustos, olors. Què hi ha millor que viatjar en aquesta vida? Algú m'ho sap dir? Millor dit: algú em sap convèncer que hi ha altres coses que valen més la pena? De moment, jo no n'he sabut trobar cap d'altra.
Aquest any: TROMSO - BERLIN - PARIS - ROMA - FRANKFURT - GRÈCIA - BRUSSEL·LES - CARCASSONE - MILÀ - EUA - FEZ (...)
TO BE CONTINUED....

2 comentarios:

Claire dijo...

Ja, però per viatjar s'ha de tenir money... i money és una cosa física. Però les experiències de viatjar són el millor! La de coses que ens han passat i hem viscut en els nostres viatges! Que guai!!

Gemma dijo...

Completament d'acord!

Tot i que sí que hi ha coses que s'apropen a la magnificitat que suposa viatjar... De debò que no se te n'acut cap? ;)

Bon viatge de tornada a Landerneau!

Petons!

Gema