lunes, 14 de julio de 2008

Alguns no se'm donen tant malament...






Com el mini-golf, el windsurf (a la foto surto només amb el monitor), el tennis, el rafting... ehem... bueno el rafting és una mica l'excepció!
Diguem que amb el rafting vaig tornar a néixer. No se'm va pas donar malament, però ja el vaig provar i no cal temptar el destí, eh!
Ho vaig veure, ho vaig provar, no em va desagradar, però no cal repetir-ho! Així com el windsurf, crec que sí que val la pena una repetició propera, amb el rafting, no hay lugar a dudas, no ho faré mai més! jejejeeje... però sí, hi ha esports xulos, molt xulos!

1 comentario:

Claire dijo...

Ehem... totes les fotos són d'esports... menys la que surt un tio moreno, per dir-ho d'alguna manera gairebé tocant-te la teta... jejejeeje quines perversions! Quin esport és aquest? jeejejje