jueves, 10 de julio de 2008

Vacations!






NOMES HI HA UN TEMA A LA BOCA DE TOTHOM: VACANCES


A la meva feina no es parla de res més. Jo explico la meva ruta cap a EUA, altres que marxen a Holanda i Bèlgica, d'altres a Eslovènia, algú cap a Milà, un altre a França, un a Tenerife, altres a caminar fins a reventar, i un últim marxa amb la nòvia a Menorca.

M'ha fet recordar l'escapada que vam fer amb els meus pares i l'Andreu a Menorca l'any passat. Va ser només un cap de setmana, però molt profitós i xulo! Llàstima que l'excursió va acabar una mica accidentada perquè la meva mare va anar amb el peu fotut les últimes hores, però bé...

Tinc ganes de tornar-hi i anar com ell, en plan kumba, amb una furgoneta, dormir a la platja...


És igual, qualsevol cosa és xula per les vacances.


PD.: ENCARA QUEDEN 16 DIES LABORABLES PER COMENÇAR LES VACANCES!

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comentario:

Claire dijo...

Ja queden menys dies per marxar!
Tothom vol fer vacances! Jo també!