domingo, 13 de julio de 2008

Valoració Expo Zaragoza 2008






Doncs ja està, ja hem tornat de l'Expo Zaragoza 2008! Una cosa més feta. Jo no havia anat mai a cap EXPO i la veritat és que ha estat una experiència molt curiosa. Avui a la feina em demanen què tal, que si val la pena, que si és xulo, i jo no sé gaire què dir. Potser sí, potser no. Depèn de com sigui la persona i del que entengui per diversió. A mi crec que m'ha agradat l'experiència, però està tot molt mal organitzat. Deixant de banda, el temps de merda que ens va fer el dissabte que ha fet que estigui més constipada que abans! Pluja, vent, fred, terrible temps! Cues inhumanes, gent resguardant-se del fred i de la pluja, jerseis a les botigues agotats, etc.
Però potser sí que ha valgut la pena. Està bé i et fa venir MOOOLTES ganes d'anar a llocs, fins i tot llocs que no havies sentit mai i que no sabies que existien, illes perdudes del Pacífic, ciutats de continents llunyans, pobles perduts de la mà de déu... a tot arreu!
Ni amb dues vides senceres, no hi hauria cap home capaç de veure tot el que hi ha al món. Llàstima, llàstima que haguem de treballar, llàstima. Perquè si tots ens anéssim movent d'un lloc a un altre, explorant, conversant, coneixent, tots seríem menys ignorants.
"El que sabem és una gota d'aigua i el que fem una gota de l'oceà"

1 comentario:

Claire dijo...

Jo crec que a mi sí que em faria gràcia anar a una Expo. Tenen bona pinta! La veritat és que el mal temps no ajuda mai! Però segur que va ser molt guai! Feu unes pintes amb les ulleres 3D! Mola!