miércoles, 9 de julio de 2008

Quan ve el jefe, ve el jefe


Avui arribo a la feina a les 7 com cada dia d'aquest mes de juliol i em trobo a tota la gent del taller fent dissabte. És a dir, netejant com bojos, traient caixes, escombrant sota les taules, ordenant eines, etc. I jo: però per què? Amb la feina que teniu! I em diuen: Oh, es que ve el jefe.


Jo no sé, però és necessària tota aquesta parafernàlia només perquè ve el gran jefe que passarà dos minuts per baix (o ni això), no és pas el majordom del Tenn que passarà el dit per la taula i dirà: "Ma cosa è questo?" (perquè el tio és italià). Noooo! No dirà res!


Però bé, alguna cosa s'ha de dir, alguna excusa s'ha de trobar per netejar de tant en tant, oi? Això és com tot, val més convèncer la gent de que el que fas té alguna raó i fonamentada.


A la foto, podeu veure l'equip de Puertas Prisma, hi falten dos nois nous però que no sé pas si continuaran. La gent que som: Pep, Carles, Martí i Cristina (del taller), Jaume i jo (d'oficina) i el jefe, l'Oscar.


Bé, quina son de bon matí. Estic farta de venir a les 7 i plegar tant tard. Em fa un mal al cul de seure en aquesta cadira i estar davant d'aquest ordinador i aquesta taula.


Sabeu què?


QUEDEN EXACTAMENT 16 DIES LABORABLES PER COMENÇAR LES VACANCES!


Can't wait at all!

3 comentarios:

Claire dijo...

hehehe Que no passa el mateix quan vinc jo a casa teva? Ràpid, a netejar que ve la Clara i veurà que no netejo mai! :-D Sol passar... jo faig el mateix!

Ada Guilà dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Ada Guilà dijo...

Calla burra!! Això no passa mai! jajajjaja!