sábado, 14 de agosto de 2010

Make a wish... and make it come true!












L'any passat la Clara va tornar del seu viatge al Japó i em va regalar una petita figura verda, a part d'altres coses. No tenia ni idea de què era, però ella em va explicar que a Japó es deia DARUMA i que serveix perquè et compleixi o t'ajudi a complir els teus desitjos.

Instruccions d'ús:

Primer: has de pensar un desig que més o menys es pugui complir. És a dir, factible.

Segon: quan el tinguis pensat agafes un retolador (perquè el meu és petit, però sinó, suposo que com més gran és, pots utilitzar un pinzell i pintura, etc.) i li pintes el primer ull. Bé, fas una rodona negra.

Tercer: esperes a que se't faci realitat.

Quart: quan se t'ha fet realitat, repeteixes la mateixa operació tot pintant l'altre ull.

Quasi fa un any que me'l va regalar i fins ahir no vaig decidir pintar-li el primer ull i demanar-li un desig. És un desig factible i espero que se'm faci realitat per poder pintar-li l'altre ull.

I ah, m'havia oblidat de dir que el desig no es pot dir a ningú, sinó no es compleix!

Gràcies Clara pel regal, m'encanta!!

I vinga, Daruma, ajuda'm una mica and make it come true!

THANKS!

10 comentarios:

Claire dijo...

És maco el teu daruma verd, eh?
Jo vaig demanar un desig no gaire factible... per això crec que el pobre se'm quedarà genyo amb un sol ull pintat... però per provar no perdia res!

Ja era hora que demanessis un desig! Espero que se't cumpleixi!!! El daruma t'ajudarà, tranqui!

Ja te'n duré un altre aquest any, OK? El vols d'un altre color o verd també?

Són super macos els darumes!!! Jo en vull un de gegant!!! :-D

Ada Guilà dijo...

És mooooolt maco el meu Daruma verd! M'encanta!!! Sí, plis, un altre! N'hi ha de color groc? Ja te'l pagaré si cal!!
Home ja era hora, els desitjos s'han de pensar bé i que siguin factibles, sinó el daruma no em voldrà ajudar! jajajajaj
Espero que sí!
Un de gegant molaria eh, a la porta d'entrada d'una cosa!! Són guais!!! DANKE!

Claire dijo...

Groc? Si el trobo, groc serà, doncs! ejejjejeje Molaaaa!
Tranqui, que tampoc són tan cars! Però són genials!!!

Ada Guilà dijo...

Si no és groc, doncs el color que sigui eh, tranki! Que guai, més desitjos per complir! HOPE SO!!! Merci!

Gemma dijo...

Què bonic! No sabia que existís això! Ja ho miraré de trobar, quan hi vagi, jo també! :)
Gràcies per il·luminar-me!

PD: Per cert, quan vas a Noruega, Ada?

Ada Guilà dijo...

Són molt xulos els darumes Gemma, així podràs demanar desitjos! jeejje. Doncs marxem dijous cap a Noruega!

Gemma dijo...

Bon viatge!

Ada Guilà dijo...

Merci! I a vosaltres també! Que ja queda poc no? Què guai!! Passeu-ho bé!

Elphaba dijo...

Yo tengo dos darumas con un solo ojo! Espero poder pintarles el otro ojo a ambos a la vuelta del viaje! Pero compraré más, seguro.

Por cierto, se me cae la baba con la foto que pones de Noruega!

Ada Guilà dijo...

Espero que el mio se me cumpla y pueda pintar el otro ojo cuando vuelva! jejeje! Me voy mañana a Noruega, ya contaré qué tal todo! Que os vaya muy bien por Japón y ya contareis!